Tuesday, January 8, 2008

mood ok!!:)

suami isteri yg teruja utk berayer...

Kesihatan ok..mood ok..internet pun ok..itula yang dinantikan selama ini ahaks:)
Sebuln lebih hidup aku diceriakan dgn khdiran suami yg tercinta di sisi stp pagi, tghari, ptg, mlm tapi skang kan dh start sek so pg2 nie aku keseorgn dan kesepian hukhuk...Arini rasa ok n sihat sgt hikhik xtaula nape...
Tapi mungkin kerna apa yg aku pk kan sejak ari raya ari2 dh setel smlm..yup..KPLI!!!
Tersgt excited n bsyukur kerana telah berjaya dlm interview KPLI..Alhamdulillah..Tapi bile baca surat tawaran rasa lain plak hukhuk orang hamil xleh daftar n xdbenarkan tangguh ohohoho..mcm2 benda dh tersangkut kt kepala waktu tue..
"nak daftar ke tak nie..ke nak main redah jer"
"Kalu xpegi, nanti ada lagi ke peluang keemasan cam nie"
"Ape org cakap nanti...errm apa org cakp...:?.."..n bla bla..

Aku mula2 tue mcm ok jer la..nak buat camner kan dh rezeki bukan buat masa ni..:) n aku redha..tapi biler dah kaum family aku dh tanye itu ini n org lain pun ckp "eeii rugi nyer try la g daftar dulu.." Aku jadi tertanya2 n bersoal jwb ngn dr sndr...:[
mYsYg ckp xpyh la try lagi thn depan!! Aku jadi cam nak marah mcam saje jer nak tolak benda tue..sbnrnya aku pun mcm tue gak nak tolak tapi tuela aku seringkali terperangkap ngn org sekeliling n kata2 mereka..buat kan aku terpk sekali lagi..hahahahaha...Bile la aku nak berenti pk ape org cakap.Tapi tuela rezeki masing2 kan..aku pun sejak kawen tue dh mula pk +ve..tambah2 biler bc blog kwn2 lain yg buatkan aku kdg2 lebh positif..Apa yg org ckp memg aku ambik kira..n lepas tu aku pandai2la pk sendiri n mtk pendapt suami aku tue..n aku akan rasa ok!..dipendekkan citer..semlm aku dah antar surat penolakan hukhuk..sedih n terkilan..
Tapi mengingatkan anugerah yang xternilai untuk aku n suami :)membuatkan aku dpt hapuskan sedikit demi sedkt perasaan sedih tue...


No comments:

Post a Comment