Tuesday, August 21, 2007

baby...Alhamdulillah..:)

Alhamdulillah...aku bakal jadi ibu n syg jadi papa..heheheh
xtau nak gmbrkan perasaan kami waktu tu...:) kami gelak jer memanjang hahahaha..mcm xpercaya!!!!
Keadaan aku yg muntah2 n pening2 memg x membuatkan aku pk aku nie mengandung..nape?Yerla aku nie xnak la harapan aku punah lagi..sebab aku dah penah g cek doc sebab yg sama(pening+muntah) tapi keputusannya.."ermm hati2 sikit yer,awak ni sempadan dah"..hikhik kalu xhati2 nanti aku kena darah tinggi!!!!Kerna 2 malam sblm nya aku berlapar so syg cakap mayb aku ni gastrik la..makan jer muntah makan jer muntah..aku memg xtahan kalu bab2 muntah nie..aku memg sgt xsuka!!So syg bawa la aku g klinik!!!Dlm pkran aku cuma aku nak ubat yg boleh ilangkan muntah2 aku nie!!Sayang plak dekat nak sampai klinik.."b mengandung ker sayang".syg ngk aku.."ermm xderla..kan gastrik"..ermm aku pun xtau nak cakap ape sebab aku xnak syg kecewa cam aku kalu aku x pregnant!!!Apa yg sentiasa ada dlm kepala aku ni ialah pasangan cam kami nie susah sikit nak dapat baby!!:(
Cam biasa dr Saijan menanyakan benda yg sama seperti mana yg kami dtg ari2..cek2 nafas..cek2 tekanan darah..satu jer lainnyer die nak cek air kencing!!ermm aku pom g la..n xjugak memikirkan ape2 pasal pregnant!!biler dah kuar tue ..aku pom dok la borak2 ngn dr saijan merangkap tuk sedra aku tue..nurse pun dtg bwk satu benda..Dr saijan pun cakap.."ermm pregnant sudah"...(*_*)...aku pandang syg..syg pandang aku..haahahah..Dr ckp cam bersahaja n slow aku pom kompius...tapi aku dah berdebar2 n senyum dah sampai ke telinga..syg pun sama..hahaaha..memg klakar kami waktu tue..n biler nurse dtg kasi pregnancy test kit tue.."ambil la simpan..anak pertama"..huhuhuhh xtau aper nak ckp kami kuar sambil gelak still blur2..isi borang semua..biler kuar klinik..syg baru ckap"pregnant ker yang"hahahaa..kami gelak lagi...MEmang xpercaya..N syukur kepada YAng Maha Esa..Alhamdulillah doa kami dimakbulkanNYA..sampai jer kat tempat car wash..n kami terus bincangkan persediaan yg bakal kami buat heheeheh..Ya Allah..saat tue la yang sangt gembira..xterucap oleh kata2..terus aku panggil syg papa..hahahah syg gelak jer!!!
Beli kredit untuk tpon family..hukhuk..memg aku hampir nak menitiskan airmata..biler tpon semua n dorang menjerit kegembiraan...tapi kali nie..airmata aku xjatuh..cuma bergenang!!!Ntah la aku xnak nangis untuk kali ni kata aku la..
"Gembira+xpercaya+Syukur+Sebak+Seronok=perasaan aku xmenentu waktu tue"
Aku..jadi ibu..Syg..jadi papa..n kami akan memiliki tanda cinta kami yang pertama..anugerah yang xterhingga bagi kami....Alhamdulillah..."

"SAYANG... BABY KITE SAYANG...ANAK KITA..." I LOVE U SAYANG...N BABY KITER...SO MUCHHHH....


No comments:

Post a Comment