Tuesday, August 7, 2007

huk..huk..waaaaaaa....


Huk huk...sedih dah xtau nak buat per??Petang td Alhamdulillah dpt hantar sayang g epot(nasibla syg ada idea yg sgt bernas) tapi tuela...dalam kete pening sgt kepala dok tahan nangis malu kat suan..:( tapi akhirnya gugur jgk airmata aku nie..errmmm...yerla dok dlm kete diam jer ckp 4 patah jer..selbihnya tdo2 ayam!!!kalu ngn sayang mana la mulut aku nie diam..ada lagu best melalak sesambil sAyang ngeleng2 kepala xtahan aku memekak..ada pemanggil yg cam poyo ktrang gelak sambil kutuk skit2 ;p time sayang gedik2 ala2 rap buat aku bantai gelak dlm kete hahahaha cute nyer la kalu syg dok tergedik2!!
balik umah jer masuk bilik..huwaaaa..aku nangis lagi(ala sbnarnya dr syg ckp nak kursus tu aku memg xpenah sehari pun xnangis heeheh)..sunyi jer bilik rasa kosong jer..(kalu syg ada cam penuh jer bilik hikhik)...start dr masuk bilik tadi smpai skang xtaula brapa kali dah aku gugurkan airmata nie!!cuba relaxkan dr..ckp ngn diri sendr.. "ok, kejap jer kejap jer"..tapi mana tahan malam nie kn tdo sensorg..:(
tadi bapak ckp die tdo luar mlm nie..aku tdo ngan mak..hahahaha...errmm mcm nak..sebab aku takut gak la x biasa tdo sorg2 kat umah nie..dulu tdo sorg pun tapi syg tdo kat luar so aku ok jer la..tapi malu
la plak sebab sure2 nyer mlm nie aku meraung..huhuuhu nak demam plak
rase nie..penat sgt!!!PENAT MENGELUARKAN AIRMATA!!!
huhuhu syang balik la cpt..RINDU SGT NIE..


"Setiap denyut nadi ku ini milik mu sayang"
~Missssss u so very much mYl0Ve~

No comments:

Post a Comment