Thursday, August 2, 2007

aku menulis...


Nape aku nak blogging2 nie...:) ntah la suke kot baca blog kwn2 n aku teruja nak blog2 gak ahaks...dan semestinyer untuk melepaskan apa jer yang aku ingini..lepaskan tensen n kebosanan jika mysyg g lain!!best gak kan dapt merapu2 n mintak pendapat sdkit sebyk dr kengkawan!!


nampak x gmbar kat atas tuee???nampak kan hikhik..jam yang cantik lagi lawa tu kan seseorg yang bernama si suami yang berikan heehhee :) baik hati die ari2 tau..saje je depan kedai jam aku pun cakap ler yang jam aku dah xder bateri (memang xder bateri betoi tau!)..pastu si suami ajak la g kedai jam tue..eh eh si suami suruh plak si isterinye ni cari jam mana yg berkenan..hohohho..terkejut si isteri(tapi very la hepi..)pilih nyer pilih aku pilih la jam mickey yang rege rm30 lebih...mysyg plok xsuka die cakap carila yang mcm matang sikit adeh..mickey xmatang ker :??? pastu nampak la satu jam nie mcm dah suker la sebab xpenah ada jam gni..pastu kulihat regenyer..adeh adeh dan adeh..regenyer..tut..tut..kensel nak berkenan!!then mysyg cakp"ambik jerla dah kalu b suker" errmm pk pk..ambik jerla..sebab toke die ckap beli la jam yg berkualiti tahan lama..kalu yg murah xberapa berkualiti..sebulan lebih jer rosak!!ok ok jadi hambik jam tu..hehehe tu haa jam nyer kat atas tu!! ;p ~THANKS SAYANG!!~hati dok ingat jam mickey lagi sbnrnya...:( tapi masa dlm kete dok citer2 ngan mysyg sampai tangan dah terangkat2..eh eh nampak cantik plak jam tu kat tangan montel aku ni..heheh.."terima kasih syg.."aku cam tetibot jer ckp g2..ntah la aku mcm terkagum plak ngk jam tu..mayb sebab aku xpenah kot pakai jam jenis tue..n paling penting sebab mysyg belikan..;)
best2 ngk tv..ada org tukar channel huhu..terus aku tarak mood!!!:( ada rezeki lebih kiter beli tv letak kt bilik ek sayang!!hohohho(kata2 dr isteri yg sokmo mengepau suami beliau hikhik)....
hikhik ingatkan suami aku tu dh tdo..tup tup dgr sore sumbang dok ikut nyanyi lagu kat hot fm nie..hehe ..peberet song mysyg..kekasih gelapku..ermm ermm..hahahahahahah dah tdo balik plak...ala2 menguasai katil sepenuhnya..:/ tomeii sgt kalu suamiku itu tdo tau!!!(ala2 puji suami)...

"Mencintaimu lebih dari apapun..."


No comments:

Post a Comment