Monday, January 14, 2008

aktifnyer die...:)

Sakit perut ku..:(

Errm pagi tadi sakit perut..sedih sgt2!dh la mysYg ngaja jauh nun d pendalaman sana hukhuk..line tpon tarak..
Ingat nak jerit kat mak kat luar tapi tuela, kesian plak kat mak..dok jaga ana(anak sedara ku yg cutemute)!! So..tahan la dulu n Alhamdulillah sakitnyer beransur baik..n aku tertido..hohohoho..tue ler aktiviti aku skang nie!!ahaks..n aku harap xder aper2 la..baby masih bergerak ngn aktif nyer HEhehe suker tau!!

Baby yg aktif..:)

7 Januari 2008..g klinik ibu n anak kota belud utk epoimen ngn doc!!!scan tau..:)..excited siut la laki bini nie g klinik sebab sblum 2 scan nmpak seskit jer..Sampai jer klinik aduhai laa..ramai la plak ibu2 mngandung hukhuk..xper2 Sabar itu separuh daripd iman!!tunggu punyervtunggu ting tong...Yes nombor giliranku...:)
ai doc hehehe..lama xjumpa tau doc tue...hikhik..soal jawab sikit..ermm tibala masa penye'scan'an..:)
mysYg ckpla nak gmbr scan heheh..

"ah tue nampak x yg kck tue..tuela jantung baby," doc berkata. Aku senyum jer..hoho excited sgt..sebab kali nie nmpak jelas dr ari2..

"isshhh..payah plak nak ambik gmbar nie..aktif jer die.."heheeh..doc brapa kali dh tangkap tapi xdpt sebab baby sekjp ke sana skjp ke sini..n akhirnya...

"kite ambik gmbar kepala jer la.." huhu.. doc dh abis ikhtiar nmpaknyer..baby baby..malu kot org nak ambik gmbar heheheeh..Jantina???Xtau...:)???
Aku hepi sgt biler menatap imej baby aku tue..n mysYg pun..sesekali aku jeling die..die ngk gmbar tue n sengih sorg2 hohohoh..luv u syg..:) xsabar rase nak tunggu kelahiran tanda cinta kasih sayang kami..tapi takut gak seskt..Semoga semua nya selamat...Aminn...

KPLI ~ :(

14 Januari 2008...Sepatutnya aku mendftar arini d Mktb Ilmu khas hukhuk..aduslaa...sedih aku!!Benda yg aku tunggu2 , biler dh dpt terpaksa lepaskan dgn berat hati n terkilan!!Penangguhan pun xleh errmmm....
Ada yg suruh mendaftar jer..ada yg ckp jgn..ermm..n bile mysYg pun ckp xperla try lagi tahun depan..aku sbgi isteri yg mithali..hukhuk :p menurut jer!!!
Harap ada lagi pengambilan tahu depan n ada rezeki aku lagi..:) sedih2 tapi ntahla biler pk keadaan aku skang nie..aku Redha..Ye ssuatu yg terjadi tue ada hikmah d sebaliknya..kan??:) Syukur aku dpt terima kenyataan..kalu x aku pun xtau aku nie jadi ape skang hukhuk..Alhamdulillah Tuhan memberi sedikit kekuatan kepada aku utk menghadapi ari2 yg aku lalui nie..

mysYg dah start tuisyen plak hohohhoho..keseorgn la aku nie..heheheh..:) xsabar tunggu mysYg balik nie..Lambat plak masa berlalu malam nie..:p..

k time bc novel dh tiba...:) cau cin cau!!!






No comments:

Post a Comment