Friday, January 11, 2008

kadang2...

Kenkadang aku terpk
biler la aku ni nak kaya...
pas2 pk plak
perlu ke aku kejar kekayaan???

Kenkadang aku pk gak
nape la ape aku nak
selalu jer sush n
lambat nak dapat...
semua org dpt ke
apa yg dorg nak???

Pk lagi
nape idup aku xsehebat
idop org yg hebat
(hebat dlm erti kata
kehdpan dorg la!)...
errmm nape aku nak hebat??
kepuasan diri?
glamer?
nak org kenal?hormat?
sanjung?

Byk pk lagi byk aku
hilang arah n
tujuan idup aku...
Tahun baru...
idup baru...
mnda baru..
Yup...
Mungkin ape yg terjd
dlm diri aku..
bermula awal tahun ini..
adlh kebtlan@
ssuatu yg Allah ingin
aku pk,kaji,renungkan..
alhamdulillah..

Namun,
Aku hanya insan biasa yg
kenkdg lupa, alpa
dan lalai...

InsyaAllah..
yang terbaik..
n ape yg aku nak akn
tiba...
Sabar, berusaha, gigih,
berdoa, bertawakal...:)





nak g jalan2 kk..yes!yes!biar la xder pepun asalkn dpt berdua..heheh
berdua lebih baik kan???



No comments:

Post a Comment