Thursday, January 31, 2008

~urut mengurut~

Aku memang sebelum nie xpenah urut badan..kalau sakit kaki n tangn sikit2 tue adala adik2 aku yg *gampit* tue tolong urutkan(errmm miss bebdk tue so very much:<) Urut org aku slalu gak la..ntahla mcmana biler aku urut sesape tue dorg ckp aku pandai urut..kesimpulan aku buat : ~mayb aku ok kot urut2 nie sebb arwah atuk aku pandai urut2 gak!!~or mayb sesape tue rase best la diurut so dorg ckp kau urut ok..fuh best ape kalu org urut kiter..heheheh..xtaula ilang ke x skit dorg hikhik...

Dalam keadaan aku berbadan dua nie..tiba2 aku terpk nak ngurut sebab selalu lenguh2 badan n angin yg leh tahan gak la..penat wei!!pastu dgr citer yang sepupu aku -epa- selamat melahirkan baby harun dgn baik n senang..ermm dikatakan sebab die selalu urut badan. So, balik kg hjung tahun ari2 aku pun dgn rela+gusar+berat hati membenarkan badan aku diurt hehehe.

Fuh saat diurut memg rasa nak menggelupur aku nie..makcik tkg urut pun siap gelak kat aku tapi nasib la die faham..die pun ckp urat2 aku nie keras skt sebab xpenah kena urut!!!Siap aku main2 buat2 pengsan lagi hikhik..sowi yer makcik..saje wat lawak ngn sepupu2 n adik aku yg jadi peneman setia di cc aku ketika itu :) tq darlings...n ternyata selepas kena urut tue badan aku rasa ringan n selesa..sakit2 kat paha pun beransur ilang.Alhamdulillah..n pesan makcik tue bile kandungan masuk bulan setrusnya kena urut lagi nak bagi kedudukan baby elok!!Aku jdik runsing sebab kat kb..xde ramai tkg urut pun,ade ke tak? hukhuk

Masuk bulan ke 7 aku sibuk la suruh mysyg tanya mak pasal mkcik tukang urut sorg tue..tipon2 makcik tue berita sedih la plok..makcik tue dh lama xngurut sebb die cedera tgn hohohoo punah harapan aku..selang 2 3 ari mak cakap ade org lain bley urut, tue pun baru bebrpa tahun la pandai urut..ermm ok la..dari xder lgsung lgpun badan aku skrg penat2 mkin berleluasa..heeehhhe..

Malam sblm urut tue aku tdo2 ayam :) perasaan gelabah utk durut tetap ada huhu.esok nyer pun memg bgn awal sgt.kes xleh tdo!!dtg la amkcik tue dlm kul 9..(kt kg aku urut malam tapi mak ckp kat cni xde org urut mlm ermm?)
aku pun baring2 la ngn selesa nyer..makcik tue urut la perut aku..sambil ngk kabhi kusyi kabhi gham (aku la psg sebb ingat mkcik xjadi dtg!)..dlm 10 minit mkcik tue suruh aku bangun ingatkan nk suruh mengiring badan ke ape..eh eh ropenyer udoh selesai sesi urut mengurut itu..kaget aku hahahahah...pas2 mysyg tanye la xurut buang2 angin ke??makcik tue ckap kalu org ngandung xeh urut nanti lepas salin baru urut lagi..huhuuuuhuhu xpuas hati gak la aku!!ingatkan ringan n best la sikit badan tapi ermm hampeh..tp xkan nak paksa makcik tue kan!!:(

So..trpaksa la aku berpuas hati..wpun xsepenuhnya...:(




No comments:

Post a Comment