Thursday, May 8, 2008

sakit apakah ini:(

:(
sgt tertekan di kala waktu
dan tika ini
huhuhu..
penyakit apakah yang menimpa aku ini

Kala kewarasan akal
aku tahu
ini baru ujian kecik dari
Yang Maha Esa
mungkin ada benda yang aku
buat xbetui..xelok..:(
Maknanya Allah masih syang
pada hambaNya ini..
Alhamdulillah..

NAmun
kala ketensenan melanda
dan menyerabut kan diri
aku menangis juga
menangis dan menangis....
Ya Allah ampunkan dosa hamba Mu ini

dtg pulak pk yg bukan2
adkh ajal ku sudh sampai..
adkh aku akan terlantar
kesakitan...
adakh lagi masa untuk aku
bersama baby ammar..mYsyg..
family..kwn2...
Ya Allah panjangkan lah
umur hamba ini..

Semoga aku akan cepat sembuh..
Doakanla utk aku kpd sesapa
yg singgah d blog aku ini..


Ampunkan dosa2 ku Ya Allah..
amin...


No comments:

Post a Comment