Sunday, May 18, 2008

Kebahagiaan itu adalah...

Alhamdulillah..penyakit misteri aku beransur hilang n aku makin cergas sihat walafiat.syukur ke hadrat Ilahi. Tak mo dh sakit gitu..segalanya x betoi..perasaan kacau..hati gundah..pkiran xpokus...hikhik..easa ada cam ade jer yg xkena!!Alhamdulillah syukur teramat..
Semua ubat dah guna..g klinik swasta + makan ubat tradisional + ubat kesihatan moden. akhirnya ke hospital kerajaan..ak ubat nie die kasi nape yer..pelik aku..apa kena ubat tu ngn sakit aku..tap Alhamdulillah..sedkt sebyk ilang sakit a
ku!!ropenyer aku sakit tempias dari sakit gastrik..uih..xpenah2 aku cam tue..tu xcaya bile org tu kasi aku ubat gastrik!huhu..terakhirnya ubat tapi bukan ubat jgk aku makna ialah susu IgG plus!!Syukur akhirnya aku ok..Walaupun aku x minum susu tapi aku tutup hidung jerla minum.huhu..bagus jugak susu tue..sape2 yg sakit cam aku cubala try test susu tue!!:)

okie..abih citer sakit aku yang beransur sembuh...


nokia 5310 Xpress Music ...
Adalah hadiah hari ibu dari suami ku yang tercinta tersayang..tenkiu darling..:D
so aku sekarg tergila sikit bermms ngn adik n aunty aku hahaha ..terjakun sikit la gamoknye!n berbluetooth ngn hubby sayang..hikhik..memg aku xder keje!!Esok g KK nak cr accessories untuk nonjamar yer!!nonjamar???tula name tipon baru aku nie..:)
Hari ibu..dah lepas kan tapi baru ada kesempatn nak cerita ceriti..
Dulu masa kecik2 xtau la sgt hari ibu n xpenah la nak ucap kat umi n anggap benda tue xpenting sgt! di tambah juga perasaan malu..kenapa malu??mungkin kerana kami memg tidak dididik begitu..:( tiada pendedahan untk benda2 gitu!

Bile aku meningkat remaja adalh kasi kad n adiah sempena hari ibu n ada jgk ucpkan kat umi tapi masih dlm keadaan malu2 hikhik..xbiasa nak ucp kalu kasi kad or hadiah ok jer..
Dan sekarg aku sudah menjadi seorang ibu..yang mithali InsyaAllah..:) seronok pulak bile ngk iklan n ucpan ari ibu insan2 dr radio or tv..seperti "saya ucapkan selamat hari ibu untuk semua ibu2"..hikhik tq la yer..n seronok menerima ucapan slamt hari ibu dr sedara mara n kawan2..hiba hati ini!!perasaan yang amt indah menular dlm diri aku sebagai seorang ibu..:) Seronok sgt jadi ibu kpd budok baby..Ammar Kasyfi!!ibu sayang Ammar sgt2 muaahh...xpe bagi aku kalu hari ibu tiada apa2 smbutan tapi biarlah hubungan kasih sayang ibu n anak n suami sentiasa bekekalan n berpanjangan!!tapi mungkin zaman sekarg ini sambutan itu nmpk penting n cam malu n ketinggalan kalu x sambut..pepun segalanya atas diri msg2 la kan..gaya hidup msg2!!Namun bagi kau ibu baru rasa teruja jugak n sernk mendpt ucapan walaupun tiada smbutn tapi dapat henpon baru gak hikhik...

SELAMAT HARI IBU KEPADA SEMUA YANG BERGELAR IBU..YANG SANGGUP BERKORBAN SEGALANYA UNTUK MENGGEMBIRAKAN SEMUA AHLI KELUARGA!SESUNGGUHNYA IBU ADALAH INSAN YANG LUARBIASA TAHAP KESABARAN N KECEKALANNYA...

..milik semua insan!!!




No comments:

Post a Comment