Saturday, May 31, 2008

~hepi eniveseri~

selamat ari ulgthn pertama
papa n ibu ammar:)

Sedap sgt kek nie :) tapi benci tul laa..nama papa plak salah huhu bukan azan la AZAM!! Kelam kelibut sgt.mtk cik pompuan tu tulis n kami g carik susu ammar..dtg nak ambik dh bungkus dh..balik baru perasan nama sayang salah hukhuk..xpela..nasibla kek sedap!!:)

27 Mei 2008

Ulangtahun pertama perkahwinan kami:) Alhamdulillah sepanjang setahun ini tiada apa lagi yang dapt mengoncangkan kasih sayang cinta kami..n kehadiran anugerah yang tak terhingga Ammar Kasyfi menambahkan lagi kebahagiaan n kasih sayang kami.Syukur ke hadrat Mu Ya Allah.

~dr syg utk aku~
tq syg:)


~dr aku utk Syg~

"Sayang, terima kasih sebab jaga b, layan karenah b.b bahagia sgt dapt menikmati kebahagiaan ini bersama sayang n budok baby:) Semuga kash syg kite kekal hingga ke akhir hayat. Dan semoga Allah akan sentiasa melindungi dan meredhai hidup kita sefamily.b cintakan n sayang sayang sepenuh jiwa dan raga b.hepi eniveseri sayang!"...

Ada sahabat aku bertanya bahagia ke aku idup jauh dari family?:) JAwapan aku ialah....Alhamdulillah aku bahagia.bukan maksudnya aku bahgia utk jauh dr family..hanya Tuhan yang tahu betapa mendalam nya rindu hati aku ini terhadap kg halaman..:(
Aku bahagia dgn kehidupan yg aku jalani di sini..bersama syg n ammar!Cuma aku berharap dan menanti utk menjalani kehidupn kami sekeluarga d rumah kami sendiri..Syurga yang kami akan ciptakan bersama2, susah payah tangis tawa bersama..

Bahagia bukan bermakna kami tidak pernah beselish paham n bergaduh..cuma selisih paham itu adlh yg aku ciptakan sendiri utk mulakan pertengkaran dgn sayang..hahaha..betul xtipu aku memg akan mulakan topik ntahapapa n cuba tegakkan benang yg basah..pastu aku la yg gelak sensorg smbil syg bengang manja ngn aku hahahhaha..pastu aku jgk la yg tb2 ngajuk pastu nak kena pujuk..kalu xkena pujuk lgi pnjg rajuk aku..kalu kena pujk buat2 xlayan..n akhirnya aku jgk yg gelak n masa niela syg akan peluk2 sikit kiss2 sikit hikhik..die memg geram ngn karenah aku yg satu nie..sebab die xdapt nak tau mana satu yg aku ngajuk betui2 or sj2 sebab aku borink..:) muah sayang papa ammar sesgt..

ahhh kemengantukkan sudh menimpa mataku ini..so kena la stop dulu..:D
Doakan kami bahagia n jodoh kami kekal hingga ke akhir hayat kami..InsyaAllah..:)

No comments:

Post a Comment