Wednesday, May 21, 2008

blog2 baru..:)

Xtau kekuatan apa yang aku dpt arini, aku bley dok tercongok layan internet berjam2 hahaha..biasa kalu 1/2jam pun aku dh penat n malas nak jln2 lagi..(jalan2???)
Byk blog pasal masakn dpt aku singgah di samping dpt kwn2 baru..seronok sebenarnya aku ngk sape2 yg berkenalan d alam siber n terus jadi kawan. aku pun teringin jugak tapi tuela kdg2 aku xtau cengmana nak mulakan perkenalan..lagipun aku bukan selalu lama d alam siber ni hikhik..cuma arini semgt apa yg menimpa aku ntah..sampai rasa xnak kuar dr internet untuk terus mencari dan terus mencari..:) poyo ke aku hakahak..jalan2 byk terjumpa blog yg best, sonot sgt!aku dulu xtau pun fungsi blog ni ape cuma sekadr ingin menulis utk ilangkan bowink..tapi byk gak manfaatnyer,dpt kwn..dpt resepi, dapat cerita..mcm2 dapatla pendek kata..panjang xkate..:p
nasib baby ammar sgt baik arini.krg meragam tapi skang ada peel baru nak tdo kena rengek2 dulu baru tdo..hihi apala ammar ni muuahhh..
sape2 yg singgah d blog nie hai2 la yer..:) dan dlm pkiran aku skang nie sgt la nak buat cupcake tapi aku memg xtau nak buat kek..kek biasa n coklat bolehla..:p..nak cari kursus masak2 kat sabah nie pun aku xtau huhu benci tau!!sape2 yg tau bisik2la ek kat kiter!!!
Harap nanti ada lagi kelapangn utk aku terus berjalan2 dan mencari..sebab kalu ada penyakit M huhu..semua xjalan!
penat plak heheh rehat sementara menanti papa ammar balik..daaaa...

No comments:

Post a Comment