Tuesday, April 15, 2008

~a.k.u.s.a.y.a.n.g.a.k.u.c.i.n.t.a.k.a.m.u~


Sayang..

Tiada kata yang dapat b ucapkan untuk menyatakan
betapa sayang cinta dan kasihnya b kat sayang...

Tiada madah yang dapat b suarakan untuk mengucapkan ribuan terima kasih di atas segala kasih sayang, cinta pengorbanan, kesabaran dan segala yang telah sayang lakukan untuk b...

Sayang terima kasih untuk segalanya..Sayanglah pengarang jantung cinta hati b untuk selamanya..n baby ammar :)
Semuga Allah sentiasa melimpahkan rahmatNya ke atas kita sekeluarga ..semuga ksh syg kita akan berkekalan sehingga ke akhir hayat...

Mengingtkan apa yang telah sayang lakukan membuatkan aku menjadi terlalu hiba dan terharu..dari kami berkawan, bercinta dan hingga skang syang terlalu banyak mengalah dan bersabar ngan aku.(tapi aku bukan teruk sgt k..cuma ngajuk2 sikit n ngada2 sikit kdg2 tue hikkhik)

Masa aku kat hospital..mula2 aku dtemptkan kat bilik plg blakg..ngn seorg lagi kakak sebab semua katil dah penuh!!n ptg tue aku dah blh kuar kt katil ramai2 tue!!aku pun xla kenal ngn semua org kat situ cuma katil seblah menyebelah jer la..esoknya aku kena scan so semasa tunggu giliran tue..ada la seorg kakak yg aku pun kompius katil mana la die dok huhu..borak nyer borak akak tue pun cakap "suami kamu bagusla..bagi support betul"..pastu akak tue pun tergamam!!Kenapa???Sebabnya aku nie dah pun berair2 mata, yer kak suami saya memg supprt giler kak..byk dah die berkorban untuk saya..saya sayang die kak..die nyawa saya kak..hoho nak jer aku jawab gtu tapi ape la aku bley jwb dh kalu air mata tunggu masa nak mengalir..aku cuma cakap yer kak.die memg support sy kak!xtahan aku bile akak tue cakap gitu..huhu..yerla aku pun kalu dok sendiri2 menangis jgk la ingtkan suami aku ulang-alik hospital - umah,walaupun waktu melawat xlagi tapi sayang dah pun tercongok kat tingkap huhu..kalu malam tue dengan alasan nak antar barg selagi xkena halau ngn guard selagi tuela sayang dok teman aku!!isk isk isk xtahan aku nie..sedih ingtkan suami sendiri!!

Masa aku kat spital kk..xtido syg aku tue..dr menunggu aku kuar dari bilik bersalin, balik ke kb kul 5 pagi n kul 8 pagi dah pun tercongok kat aku lagi d kk!!ada sekali tue sayang lapar la sgt, rupanya die belum makan apa2 lagi dr pagi huhu..sayang aku yang suka makan tue bley lupa makan!!ish ish..
pas pada tue aku xleh nak ngk muka sayang aku mesti aku sedih..dengan muka yang keletihan tapi die ok jer..layan jer lagi aku.Skang sayang dah pun pandai jaga baby ammar Alhamdulilllah..ringan rasa sikit!!kdg2 sayang plak yang banyak berjaga hehehe..xpela kan sayng belajar!!:)

Syukur Alhamdulillah...aku dpertemukan jodoh dengan sayang..Kalu org lain aku xtau la sanggup ke nak layan karenah aku nie!Sayang engkaulah segalanya untuk b...
Baby ammar~ memang ibu yang membawa baby ammar 40 minggu dlm kandungan, ibu yg melahirkan baby ammar...ibu yang menanggung sakit melahirkan ammar..tapi ammar ingatlah pengorbanan papa menjaga dan berkorban untuk ibu dan ammar jgn sesekali dilupakan!!

huhu..baby ammar dah nangis..mungkin kebasahan tue..hikhik...
To sayang...i love u so very much sayang!!!mmmmuuuaahhhsssssssssssss......
u r da one..u r da best...




No comments:

Post a Comment