Wednesday, March 26, 2008

kegusaran + kesyukuran +kegembiraan.............

Errrmmm...next week dah samapi due dah!!berdebar2 hatiku ini...
Cik yah jiran kat lipis due 4.4 tapi dah bersalin (bedah), awal bulan aritu. Kembar lagi tuuuu..scan cakap baby gurl ropenye baby boy so skang cik yah dah ada 5 hero!!adussss...
Kak nor (kwn kepada my fren og) jugak dah bersalin..aku, og n kak nor..sama2 kawen bulan 5 tahun lepas!dimulai kak nor, og n last aku hikhik..so kami xdapt hadiri majlis msg2. Kak nor nie..aku kenal kejap jer masa die g cuti umah og (og my fren dari kecik lagi smpai la loni kwn lagi).walau kenal kejap tapi selalu jgk la berkirim salam..aku suke ngk kak nor nie..lawa sangt, cute jer..n wanita yang lembut dan baik!!! Sejuk mata memandang die :)kak nor due 24.3 tapi dah bersalin awal 11 hari..baby girl..nur aisyah baddriyah kalu xsilap nama baby die!TAHNIAH KAT CIK YAH N KAK NOR!!! og due 18.4 n aku 3.4 hikhik...bedebar2 ati den ni ha...kdg2 tepk gak aku nak salin awal2 nie..xsabar nak ngk baby!!tapi kalu bley nak jugak dalam 2, 4 or 8 april baru salin hikhik..pepandai jer kan nak pilih2 tarikh!!
Biler ngk perut jer aku tergelak hehe besar semacam jer..huh tu x termasuk lagi ada tukang gelak kat aku lagi tu eleh...ngk la b lepas pantang nanti..langsing cam kerengga tau..jgn jeles plak nanti ahaksss. Penat dok ulang alik ke klinik seminggu sekali..tunggu punyer la lama..tapi skang nie aku n mysyg dah glam kat klinik tue hikhik..semua nurse dh kenal kitorg..ada jer yg menegur skang!! tipa2 minggu tunggu bagai nak rak ceknye dalam 10 - 15 minit jer hukhuk tapi skang aku g tghari sikit baru xramai org!!!
Minggu depan, minggu depan aduhai la..semuga semua dipermudahkan oleh-Nya, berjalan lancar n selamat!!x sabar nak ngk mata hati kami :)...***********..:)

~ibu sayang baby n bapak..(xsuka tau panggil bapak!!)

No comments:

Post a Comment