Thursday, June 26, 2008

jln2 kk n kete baru huahahaha

Ari ahad aritu bwk baby ammar g jalan kk lagi :) Alhamdulillah xmeragam..siap main2 lagi! Seperti biasa dlm kete tdo jerla keje ammar nyer, tapi ari2 tdo kejp jer pastu bgn nak main2 :D..pandai tau anak ibu nih..
Sampai je kat cp, kwn yang papa nak jumpa xsampai lagi kunun dlm 30 min..tunggu nyer la lama tpon dok caj laptop plok.adehlaaa...so kami makan la dulu,bb ammar tdo lagi,baguih la tuh!order nasi beriani kat kdai mamak tue, nak duduk tue alahai..bb ammar dh bgun dh..ngs skt. Errmm ingatkan xbley nak mkn la sebb bb nangis..eh tetibot bb ammar diam jer..elok2 dok ninjau org lalu lalang hikhik syukur..bb ammar tau tu ibu n papa lapar bangat waktu tue so bb ammar menjaga perilakunya hikhik..

Lama nungguuuu..aduhla mane kawan papa nie..huhu die dh smpai tunggu kat atas. Punyer la lama perbincngn..aku pun naik borink dh sesikit..Sekali lagi bb ammar be a good baby heheh diam jer..main2 ngn mr.G! Bile nak nangis aku bwk jln2 die gelak2 pastu penat, apalgi tido la plok! Tunggu kompter papa xsiap2..kul 6 br siap!samapi umah dah malam hukhuk kena bebel ngn mak..ampoonn mak,xbuat lagi!!!:(
Slalu ade org tanye xngs ke bb ammar tue bwk jalan2..ermm ngs la gak sikit2 tapi ok jer..dh anak sndiri,kalu ngs pandai2 la kan! Ada plak ckp bwk jalan pun xtau apalg bb lagi..LAa biarla dh aku nak bwk,anak aku! xkan aku nak jalan pastu anak nak tinggal kat org plak..kalu camtu baik xyah ade anak!!!Lain la kalu ade keje penting baru la tinggal...Aku memg geram tul ngn org yg ade anak, pastu nak jalan2 tinggal anak2 kat makbpak..nak jalan2 cam org bercinta..huhu..byk jugak aku jmpa org cenggini!! Dh anak kite bwk jerla, die buat perangai ke ngs ke peduli la dh anak kt kan!!huhuuhuhu

Kete baru~bkn kete aku pun hahaha kete abah..beli innova lagi tuh..ingat kan xjadi aritu berura2..sekali adik aku tpon dh ade kat umah..adik mms tadi!!xsabar ammar nak balik semenanjung jalan2 ngn innova tok bah hahahahah..
Adehla perut nie sakit lagi..Ramai org ngs kat umah arini..sob sob..kerna mkan sambal belacan buatan ibu ammar hahahaha..sakit perut aku ni ha..arini masak ayam kari, sayur campur,smbal belacan n ikan goreng berselera gitu makannnn...:D

Kena stop dah nak translate keje akak oum ni haa..penat jugak ropenyer,patut la mysyg malas!hukhuk..
bubbye..mmuuaahhhh:)

No comments:

Post a Comment