Sunday, June 15, 2008

baby ammar 2 bulan


Aksi-aksi baby ammar dlm tido nyer..mcm2 pesen die tido:) Aku kdg2 gelak2 jer n perati ammar tido tanpa jemu tau!! Aksi die yang paling mesti ialah tu yang angkat tanagn ke ats tue..hikhik mimpi ape pun xtau tu..mimpi jd juara lari dlm guni kot.

Sekarg ni ammar ada buaian..so kdg2 die tdo buai la..tapi malas nak buai2 selalu. takut nanti die xbiasa tido kalu xde buai..yerla nanti balik umah tok mi tok bah kat lepeh nanti jenuh nak mencari buai plak huhu..

Semalam g jalan kk..Alhamdulillah ammar dh x nangis2 mcm mula2 bwk g jln dulu..Tapi itupun bukan salah ammar hikhik salah ibu die haa..sebab xpandai lagi nak kontrol anak sendiri masa jalan2..:) Semlm siap gelak2 lagi ammar ni dok jln2 tue..Bagus ley soping lagi lain kali hikhik..Aku memg malas nak tinggal ammar ngn mak..satu kesian kat mak..n satu lagi kalu tinggal ammr hati aku ni haa..xtenteram dok ingat ammar!!!Bole ngalir airmata lagi tue..Rinduuuu huhu..over ibu ammar nie!! Ada sekali aku tinggal sebb ada urusan kat bank kk..balik tue mak cakap ammar selalu cebek2 huhu..pastu ptg tu xnak minum susu sebak aku dgr..nasib la aku balik awal jugk.Ammar nak susu ibu la tue..die bukan bole minum susu botol saje..mesti nak susu ibu jgk..bagus anak ibu sayang nie!!!:)

ammar pun xberapa nak tdo buai kain nie..errmmm kena beli buai bakul kot baru rasa best sikit..nantilaa..papa belikan nati ekk sayang!!!

Arini jugak aku teramat sedey n pilu..ajak papa ammar g tamu pepg tapi die plak ngantuk n mcm xnak pegi..hukhuk aku nak g cari udang sbnrnya..nak makan udang!!!!tapi malas la nak cakap biarla die tdo..Akhirnya ngajuk la aku nie hahahaha..n mals lagi kebah ngajuk aku nie biar2 mana tau mlm nie dpt mkn best hikhik...
Hati tersayu sikit arini ingat kat family kt semenanjung..:( Lambatnya akhir tahun huhu..windu bangat kat semua..Semua pun rindu bangat kat baby ammar..Kesian gak kat mek tiap kali tipon mesti nangis..dodulu ngs sebab rindu kat aku, skang lagi la sarat hati tua mek nak tanggung rindu kat aku n ammar..Sian ammar xjumpa lagi tok2 die yng havoc gler tue :D
Xleh citer byk2 nanti kembali lagi episod airmata hukhuk..

Aku rindu Semua...:(

No comments:

Post a Comment